היתרונות של רכישת בית בארה"ב על פני רכישת דירה בישראל

תמיד מדברים איתנו על רכישת דירה בישראל. בתרבות ובטבע שלנו כישראלים וגם כאנשים שגרים בישראל, אנחנו תמיד לטובת מה שמכונה “הטיית הביתיות”, זאת אומרת הנטייה שלנו להשקיע בישראל, המדינה בה אנחנו חיים ומתגוררים. ההשקעה בארץ הופכת למוכרת וידועה ומעניקה לנו תחושה של ביטחון ולכן אנחנו בוחרים בה. השקעות נדל”ן בחו”ל, ובעיקרן בארה”ב מציעות הרבה יתרונות בהשוואה להשקעות נדל”ן בישראל, ולהלן מספר סיבות:

  • היכולת להשקיע סכומים נמוכים יחסית – רכישת בית בארה”ב, או השקעה בנדל”ן בארה”ב, במקרים רבים לא דורשת הון עצמי גבוה. ניתן למצוא גם באזורים יחסית טובים, בתים פרטיים בשווי של 100,000-200,000 דולר. לעומת זאת, אם תרצו לקנות דירה במרכז הארץ, תצטרכו לפחות 1.5 מיליון שקל, שהם כ-450,000 דולר, סכום הגבוה כמעט פי 2-3. במחיר של דירה במרכז תוכלו להיות בעלים של מספר נכסים טובים בארה"ב.
  • שקיפות מלאה – ניתן למצוא כמעט כל נתון שתרצו על הבית אונליין. שפע של נתונים מהימנים על כל שכונה, עיר ורחוב. ישנו מאגר נתונים רשמי שיכול ללמד אתכם על מגמות השכר, ההגירה, האבטלה ועוד מלא נתומחם שיעזרו ויתמכו בהחלטות שלכם.
  • תשואות גבוהות – התשואות של נכס להשקעה בארה”ב, הן לפחות כפולות בהשוואה לנכס בישראל. תשואה שוטפת מאפשרת תזרים מזומנים גבוה וגם אם נלך לרכישת בתים באזורי ביקוש בארה”ב שהתשואה עליהם תהיה יחסית נמוכה, עדיין נוכל להשיג תשואה גבוהה יותר, בהשוואה לזו שמתקבלת מהשקעת הכסף שלכם בדירה להשקעה בישראל.

לעומת זאת אחד החסרונות שיש להשקעות נדל”ן בארה”ב, נוגע דווקא לתחום המימון, המשכנתא והמינוף לנכס. בעת רכישת בית בארה”ב, במידה ואין לנו אזרחות אמריקאית, אין לנו כמעט אפשרות לקבל מימון מבנק אמריקאי. הפתרונות למימון רכישת בית בארה”ב יכולים להיות על בסיס נכס קיים בישראל או הלוואה על חשבון הקרנות השונות שברשותינו והעל זה נרחיב במאמר נפרד.

מדוע להשקיע איתנו?

שותפות

שקיפות מלאה

ליווי מותאם אישית

בטחונות למשקיע

שירותי מעטפת מקצועיים

ניסיון