איך ניתן לממן נכס להשקעה בארה"ב

לעומת זאת אחד החסרונות שיש להשקעות נדל”ן בארה”ב, נוגע דווקא לתחום המימון, המשכנתא והמינוף לנכס. בעת רכישת בית בארה”ב, במידה ואין לנו אזרחות אמריקאית, אין לנו כמעט אפשרות לקבל מימון מבנק אמריקאי. אז בואו נדבר על כמה אופציות יצירתיות ליצירת המינוף:

שימוש ב"הון כלוא" בנכס קיים – במידה ויש ברשותכם כבר נכס בארץ, הוראות בנק ישראל אומרות שאתם יכולים למשכן עד 50% מערכו. ובמילים אחרות להוציא כסף על גבי הנכס הקיים ובכסף הזה להשתמש כהון עצמי לרכישת נכס נוסף או להפנות אותו להשקעות אחרות.

הלוואה על חשבון קרן השתלמות/פנסיה – אלו הלוואות מאוד אטרקטיביות כי הריבית בהן נמוכה מאוד וצמודה רק לפריים. הקרנות השונות בעצם מלוות לכם כסף על חשבון הכסף הצבור שיש לכם בקופה. זו יכולה להיות אופציה מעולה ואטרקטיבית למנף את כספינו למטרת השקעות שיקדמו אותנו.

הלוואה מהבנק/חברות כרטיסי אשראי – זהו כלי המינוף הכי פחות אטרקטיבי כי הריביות בו גבוהות יותר מכל שאר האופציות אבל צריך לקחת גם אותו בחשבון כי לפעמים זה עוזר להביא עוד קצת הון עצמי.

קבלת משכנתא בארה"ב כתושב זר – תהליך קצת מסורבל והתנאים לא ממש טובים אבל כדי לקבל הלוואה מבנק אמריקאי שווי הנכס יצטרך להיות מעל 160,000$ וגובה ההלוואה יעמוד על לפחות 100,000$. הליך קבלת המשכנתא אורך כ-4 חודשים שמהלכו תצטרכו להעביר מסמכים המעידים על גובה ההכנסות שלכם בארץ.

 

ישנן עוד מספר אופציות למינוף אבל אלו העיקריות שבהן ואתם פשוט צריכים להיות קצת יצירתיים.

מדוע להשקיע איתנו?

שותפות

שקיפות מלאה

ליווי מותאם אישית

בטחונות למשקיע

שירותי מעטפת מקצועיים

ניסיון